Site icon rugby.info.pl

Rugby plażowe w Bolesławcu

Organizatorem I Turnieju o Puchar Ceramiki Bolesławieckiej będzie Rugby Team Boleslawiec, współorganizatorami Bolesławiecki Ośrodek Kultury oraz MOSIR Bolesławiec.
Zapraszamy!!!
uprawnieni do gry to zawodnicy nie mieszczący się w pierwszych składach (amatorzy) lub gracze którzy zakończyli czynną karierę (weterani).

Zasady rywalizacji, i wszelkie informacje podaje regulamin. Rywalizować będą 5 osobowe zespoły (5 osob w polu + maksymalnie 2 rezerwowych),rozgrywki odbędą się w jednej kategorii „open”
Wszelkie odpowiedzi można uzyskać dzwoniąc pod numer 696068874 lub pisząc na adres rugbyboleslawiec@o2.pl

REGULAMIN ROZGRYWEK I TURNIEJU O PUCHAR CERAMIKI BOLESŁAWIECKIEJ W RUGBY PLAŻOWYM

I. Cel zawodów
1. Wyłonienie Mistrza, Wicemistrza i 3 drużyny I Turnieju o Puchar Ceramiki Bolesławieckiej w Rugby Plażowym.
2. Propagowanie aktywnego wypoczynku
3. Popularyzacja gry w rugby

II. Uczestnictwo
1. W zawodach uczestniczą zespoły 5 – osobowe (gra 5 osób + 2 rezerwowych)
2. W zawodach może wziąć udział każdy, jedna kategoria „open”

III. System zawodów
1. System zawodów uzależniony będzie od ilości zespołów
2. Przy maksimum 5 zespołach rozgrywki toczyć się będą systemem każdy z każdym
3. Przy 6 i więcej zespołach obowiązuje podział na grupy i mecze „o miejsca”;

IV. Czas i miejsce zawodów
1. Zawody zostaną rozegrane 20 sierpnia 2005
2. Zawody odbędą się na boisku plażowym na Placu Ks. Popiełuszki w centrum Bolesławca
3. Początek turnieju przewidziany na godz. 10:00

V. Zgłoszenia
1. Zgłoszenia przyjmowane są na godzinę przed rozpoczęciem zawodów,
listę drużyn zamykamy 15 minut przed pierwszym meczem
2. Istnieje możliwość zgłoszenia drużyn telefonicznie(tel. 696068874) najpóźniej tydzień przed turniejem z potwierdzeniem w przeddzień turnieju jak również poczta elektroniczną na adres rugbyboleslawiec@o2.pl na tych samych zasadach co telefonicznie.

VI. Zasady gry
1. Gra toczy się na boisku piaszczystym o wymiarach 25 metrów (długość) na 15 metrów
(szerokość)
2. Uczestniczą dwa zespoły po 5 zawodników w każdym + maksymalnie 2 rezerwowych,
zmiany hokejowe gdy piłka jest martwa
3. Czas gry ustala się na 2 x 5minut
4. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości przyłożeń, każde przyłożenie to 1 punkt,
przyłożenia zdobywa się kładąc piłkę za linią końcowa boiska
5. Piłkę można podawać tylko do tyłu, po podaniu do przodu piłkę przejmuję przeciwnik
6. Gra wznawiana jest w miejscu przewinienia, a drużyna bez piłki cofa się dwa metry
7. Jeżeli do końca boiska jest mniej niż 2 metry drużyna bez piłki staje na linii końcowej, ale
odległość od drużyny z piłką musi wynosić minimum 2 metry
8. Przeciwnika można zatrzymywać łapiąc, przytrzymując lub przewracając, ale atak
dozwolony jest od linii barków w dół
9. Za nieprzepisowy atak i niesportowe zachowanie mogą być stosowane następujące sankcje:
– przekazanie piłki przeciwnikom
– przyznanie karnego przyłożenia
– wykluczenie zawodnika z meczu
– wykluczenie zawodnika z zawodów
10. Piłka jest linią spalonego
11. Zawodnik leżący z piłką na ziemi musi ją puścić
12. Nie można kopać piłki
13. Jeżeli drużyna w obronie zablokuje piłkę przejmuje piłkę
14. Gdy piłka wyjdzie na aut przejmuje ją przeciwnik

VII. Ubiór zawodników
1. Ubiór zawodnika stanowią krótkie spodenki, koszulka lub kąpielówki, istnieje możliwość gry bez koszulek za zgodą obydwu drużyn.
2. Nazwy zespołów lub numery mogą być malowane na plecach

VIII. Klasyfikacja
1. Wyłonienie zwycięzców nastąpi w dniu turnieju do godziny 15.00 z oficjalnym wręczeniem nagród
2. Drużyna, która zajmie ostatnie miejsce w swojej kategorii otrzyma 1 punkt, następna 3, 5
itd. Za zwycięstwo przyznane zostaną dodatkowe 3 punkty.
3. Zwycięzcą zostanie zespół, który zgromadzi najwięcej punktów
4. W przypadku rozgrywek grupowych o zwycięstwie decyduje:
– liczba wygranych spotkań
– bezpośrednie spotkanie pomiędzy drużynami z takim samym dorobkiem punktów
– większa liczba zdobytych przyłożeń
– dogrywka 2 x 1 minuta, a następnie po 1 minucie aż do rozstrzygnięcia
5. W przypadku meczy o miejsca przy remisie w ustalonym czasie gry obowiązuje dogrywka
na zasadach podanych w punkcie 5
6. W grupie finałowej, dodatkowe mecze i dogrywki nie są brane pod uwagę przy ustalaniu
kolejności, wyniki meczy grupowych liczą się tylko gdy wszystkie grupy składają się z
identycznej liczby zespołów, w przypadku braku rozstrzygnięcia obowiązuje dogrywka

IX. Nagrody
1. Trofea za I, II i III miejsce dla zespołu w ogólnej klasyfikacji
2. Nagrody indywidualne np. najskuteczniejszy zawodnik imprezy
3. Upominki od sponsorów dla zawodników zwycięskich drużyn

Exit mobile version